طرح آماده

طرح‌ها و خاطراتی که می تواند مورد استفاده "فرهنگیان" قرار گیرد

طرح آماده

طرح‌ها و خاطراتی که می تواند مورد استفاده "فرهنگیان" قرار گیرد

طرح برنامه ای اقتصاد محور

مقدمه

با توجه به عدم ارتباط کامل بین صنعت و علم (و نه لزوما دانشگاه) و همچنین اشاره رهبر معظم انقلاب در صحبت های اخیرشان به لزوم استفاده موثر از طرح ها و نظرات نخبگان، حضور برگزیدگان جشنواره های علمی مختلف و از جمله برگزیدگان جشنواره خوارزمی در یک برنامه کوتاه (5 تا 8 دقیقه ای) و ثابت تلویزیونی می تواند خلاء مربوطه را در مدیوم مربوط به صدا و سیما و بخصوص در بخش برنامه تا حدودی جبران کند، و نقطه عطفی گردد در استفاده موثر از این عزیزان در تصمیمات تصمیم گیرندگان اصلی که همان مردم هستند.

اهداف برنامه

- هدف از این برنامه در درجه اول مطرح کردن تئوری ها و اختراعات مختلف و به قولی پرزنت کردن اختراعات، طرح ها و پایان نامه هایی هست که )حداقل در نظر صاحب اثر به عنوان یک نخبه( در صورت بیان و عملیاتی شدن ممکن است گوشه ای از مشکلات مربوط به آن حوزه را حل کند.

- دیده شدن بیشتر افراد نخبه در قاب تلویزیون علاوه بر بار معنوی که در قشر نخبه ایجاد می کند، موجب افزایش اعتماد به نفس در میان جوانان در حوزه های مختلف علمی خواهد شد و مطمئنا در تئوری های مربوط به قهرمان سازی هم نقش ویژه خواهد داشت. - ارتباط دائم و مستمر بین صنعت و دانشگاه، پروژه تقریبا بر زمین مانده ای است که شاید با تکرار و تکرار و تکرار به ملکه ذهن نیروهای لشکری و کشوری در آید، و این برنامه می تواند با تکرار و تکرار خود، حرفهای قشر نخبه را به مردم بزند. 

معرفی روند کلی برنامه

برنامه ای مصاحبه محور)تقریبا به سبک گفتگوی تنهایی با حذف صدای مجری( که با ریتم مناسب از سوالات جدیدی در حوزه مربوطه شروع و کم کم به سمت فضای صمیمانه تر و خودمانی تر و البته حاشیه ای تر پیش می رود . خلاصه سوالات فرد مصاحبه کننده به صورت ثابت در گوشه ای از تصویر)مربوط به هر بخش( حک می گردد. جملات داخل پرانتز در هر بخش به صورت ثابت در پایین تصویر قرار می گیرد. و سوالات اصلی، سوالاتی می باشد که توسط مجری پرسیده می شود؛

1- لطفا خودتان را معرفی بفرمایید(معرفی؟) 

2- صورت مسئله ای که قرار است با طرح شما برطرف شود را بیان کنید؟(طرح سوال؟ یا صورت مسئله؟)

3- لطفا طرحتان را توضیح دهید(راه حل شما برای این مشکل؟)

4- (سوال یا سوالات تخصصی)

5- اگر جای رئیس بنیاد نخبگان بودید، چیکار می کردید؟(اگر شما رئیس باشی؟)

6 حاضری 1 میلیارد بهت بدن بشی توپ جمع کن فوتبال؟(اگر یک میلیارد بهت بدن...؟)

7 اگر دسته چک رئیس بانک مرکز را داشتی؟(اگر....؟)

8 بزرگترین آرزوتون چیه؟(بزرگترین آرزو؟)

9- نظرتون درباره طرح بک گراند برنامه چیه؟(نظرتون درباره این تصویر ؟فلشی به سمت تصویر طرح کشیده میشود)

10- اگر در پایان صحبتی دارید در خدمتتان هستیم.(صحبت پایانی...)

11- ممنون از حضورتون در این برنامه

نام و عنوان زمینه تخصصی مصاحبه شونده به صورت ثابت در تصویر قرار می گیرد.

مستنداتی (عکس، پاورپینت، فیلم و....) که مصاحبه شونده آنها را در لپتاب خود نشان می دهد در قابی در کنار مصاحبه شونده و یا به صورت تصویر کامل نشان داده خواهد شد. بدیهیست چنانچه طرح شخص مصاحبه شونده به صورت فیزیکی در استودیو باشد تصویر بسته آن نشان داده خواهد شد.

  • رضا مسعودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی